Het aantal mensen en kinderen met burn-out klachten neemt ieder jaar weer toe. De leeftijd waarop de burn-out zich openbaart verlaagt bijna elk jaar. Beter voorkomen dan genezen natuurlijk, maar beide is mogelijk!

 

- Neem je te weinig tijd voor jezelf?

- Heb je het gevoel achter de feiten aan te lopen? En is de balans werk en privé verstoord? 

- Sta je al moe op? Sta je continue in de stress-modus?

- Wil je weer rust in je hoofd? Ben je niet in staat om hoofd- en bijzaken van elkaar te scheiden?

- Wil je weer kunnen genieten in plaats van overleven?

- Controleer je de hele dag je mail?

- Zie je als werkgever tekenen van een burn-out bij je werknemer?

- Ben je je focus kwijt?

 

Zou je graag handvatten krijgen? Wil je weer in je kracht staan? Dan ben je op de juiste plek! 

 

Je krijgt weer grip op je eigen leven en op wat jij belangrijk vindt. Samen maken we jouw persoonlijke plan. Wanneer je je midden in je burn-out zit is natuurlijk je energieniveau vaak het eerste wat we aanpakken. Ook hierin bieden de honden een uitkomst. Samen met de honden gaan we gewoon lopen en lopen. Even verder niets.... Daarna gaan we aan de slag met jouw persoonlijke plan.  

 

Een goede en passende ontspanning vinden is erg belangrijk om na de coaching je nieuwe inzichten en vaardigheden te kunnen blijven toepassen. Wat voor de een ontspanning is, is voor de ander juist inspanning. Ontspanning is niet standaard en voor iedereen anders. De passende en voor jou juiste manier van ontspannen blijf je dan zonder problemen toepassen. Standaard manieren van ontspannen zijn mediteren, sporten, wandelen en lezen. Maar denk ook eens aan gamen, ja echt! Dit is voor sommige echt ontspanning, even de focus op heel iets anders. Veel games bevatten veel herhaling, waardoor het juist ontspannend kan werken. Denk ook eens een serie of film die je reeds kent nog eens te kijken, ook dit is dan juist ontspanning. Kortom mogelijkheden genoeg, nu alleen nog de juiste vinden voor jou.

 

Wil je graag kennismaken neem dan contact met me op.